dinsdag 5 februari 2013

Wezzie's Wereld Online!

 



Dag beste mensen,

Welkom bij Wezzie's Wereld!

Da's dus mijn wereld, de BeLeefwereld van deze enige echte Rotterdamse Stadskater. Een Wereldse Oude Westen Kater om precies te zijn, want in die wijk staat mijn Bak. Misschien kennen jullie mij al van de AchterkRant van de Buurtkrant Oude Westen. Want daar doe ik sinds november van het vorig jaar 2012 verslag van mijn avonturen in de wijk.

Maar, hoewel Het Oude Westen natuurlijk een wereld op zich is, is Rotterdam zoveel groter. En dus doe ik vanaf binnenkort op deze plek uitgebreid verslag van mijn Be-Leven-issen, samen met mijn matties, mijn vrienden uit andere wijken: de Hang(Over)Katers, mijn goede vriendin Kaaps Katje (licht allooi, majeur allure, zeg ik u!), de Blijdorp Brothers en zelfs een heuse Capelse Club. En af en toe een verdwaalde hond, tja, ook voor hen is er plek in een Katerleven, en ook voor ander gedierte dat deze stad verrijkt met hun aanwezigheid.

Want, zeg ik u, Rotterdam is toch een te groots dorpje om in van die beklemmende (stads)grenzen te denken, toch?

Tot Katerblogs, met

Een Kop en een Poot,

Wezzie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten