donderdag 30 mei 2013

The Wez Will Blog On



Beste lezerts van dit blog,

Het is een beetje stil rondom mijn persoontje, de laatste tijd, tijd voor een kleine maar belangrijke update. Hierbij!

Met ingang van de juni-editie zal ik geen verslag meer doen van mijn avonturen in de Buurtkrant van Het Oude Westen. Maar, voor jullie allemaal massaal naar de zakdoeken grijpen en in collectieve rouw gaan, niet getreurd! Deze Kater neemt afscheid van de Buurtkrant, maar niet van jullie!

Ik blijf gewoon eigenwijs en eigenzinnig verslag doen van mijn belevenissen, dan wel niet langer in de Buurtkrant, maar absoluut en zeker en wel hier, op deze plek, mijn eigenste blog. Waarvan ik eigenlijk al vond dat ik daar mee moest doen en dat gaat de komende tijd dan ook zeker gebeuren! Nog even geduld!

Want, natuurlijk zijn mijn avonturen, mijn fratsen en strapatsen, niet afgelopen. Want ik blijf natuurlijk ‘’The Wez’’ en die haalt streken uit in alle streken van die rare, ware, verse, gerse Stad aan de Maas, samen met zijn Maten & Matties. En die vind je werkelijk waar overal in Rotjeknor. Dus, in West, Noord, Oost, op Zuid, de hele sjizzel, dus!

Diegenen onder jullie, die mijn stukjes in de Buurtkrant hebben gelezen, hebben al met een paar van hen kennis kunnen maken. Zoals, de Hang(over)Katers, Kaaps Katje, Chicat en natuurlijk mijn oude Oom Wes, de Koning van de Kade. En er zijn er nog meer, want ik ben natuurlijk een erg populaire jongen, maar ze komen allemaal aan bod, en vanaf nu op deze plek. The Wez will blog on, zullen we maar zeggen, naar een bekend smartlapje van een of ander Canadees zangeresje, meen ik me ter herinneren.

En, er zullen vele andere keren plekken komen want de stad is zo groot als je zelf omarmen kan!


Dus kondigT ik vol trots aan, tot september ben ik voornamelijk achter de schermen aan de slag .. om dan in een later stadium, in het najaar, u weer te verblijden met verse verslagen van mijn hand, euh, van mijn pootje. In ieder geval op dit blog, en ook op een aantal andere manieren zal ik wederom volop van mij doen horen en spreken, met allerhande fratsen en streken! 



Blijven jullie dit blog dan ook vooral volgen!

Een Groet, een Kop en een Poot,
van uw Rotterdamse Stadskater, 
Wezzie 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten