donderdag 30 mei 2013

The Wez got some Swag




Helaas is 't met de mei-editie 'n beetje misgegaan met het plaatsen van de illustratie bij het artikel in de Buurtkrant. Da's natuurlijk 'n sof, maar hoe tof is dat ik er een eigen blog op nahoud.

Hierbij dus de illustratie dat bij het bewuste artikel hoort, waarin ik een installatie bezocht van kunstenares Karin Trenkel, een bezoekje bracht aan pop-up store Frauduleus en ik zowaar ineens iets blijk te hebben wat 'swag' is. Ik weet nog steeds niet wat dat is, om eerlijk te zijn, maar kennelijk staat het me goed, dus ik laat het maar zo.

En, u kon meteen kennismaken met mijn goede vriendin ChiCat. Die behoorlijk beledigd was dat haar beeltenis niet bij het artikel geplaatst was, ik heb er nog een kluifje en een paar kippenvleugeltjes aan gehad om 'r te doen bedaren, ze is namelijk nogal temperamentvol. Maar tja, nou ja, alsof 't helegaar om haar draait, tja, vrouwen ...

Groet, een Kop en een Poot,
Uw Rotterdamse Stadskater, 
Wezzie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten