vrijdag 8 maart 2013

Voor 'n Katerige Kop Koffie

En dan ben je zomaar ineens het l-ei-dend voorwerp voor een gebruiksproduct! Ahem, inspiratie voor toegepaste kunst, kan ik eigenlijk beter zeggen want dat die Kop van mij inspireert, dat moge duidelijk zijn. Maar dat Mijn Baasje het snode plan had opgevat om mijn bakkes op een mok te plakken, dat was mij even ontgaan. Totdat ik ineens allemaal bestellingen voor mokken met 'Wezzie er op' langs zag komen, toen had ik het natuurlijk al snel door.

Volgens Mijn Baasje is het een eerste probeersel. Maar dan wel een succesvolle, want alle Wezzie-mokken zijn dus al dik en breed uitverkocht, jawel!

Kennelijk moet koffie uit een Mok met mijn Kop er op goed smaken. Dus voor al jullie koffieleuten en theemutsen, er is goed nieuws want ... er komen zeer binnenkort nieuwe mokken aan, met mijn beeltenis er op. Sterker nog, ik doe deze dagen niets anders dan poseren, zodat Mijn Baasje mij goed in een paar krachtige, karakteristieke pennestreken kan portretteren. Koud kunstje, natuurlijk, met zo'n mooie jongen als ik!

Wie weet drink jij dus binnenkort je koffie of een frappuchineso of hoe die dingen tegenwoordig mogen heten uit zo'n unieke, ludieke, enige, echte Wezzie-mok! Voor 'n beetje Katerige Kop Koffie, zeg maar!

Groet, een Kop en een Poot,

Wezzie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten