woensdag 6 februari 2013

Mieuw-Nieuwwww: Buurtkrant van februari!



Beste mensen, 

Zoals sommigen van u wel weten, ben ik enige tijd terug begonnen met het optekenen van mijn fratsen en strapatsen, ofwel mijn belevenissen in mijn eigen omgeving, in één van de leu-heukste wijken van Rotterdam: Het Oude Westen. De wijk waar mijn bak staat, pats! boem! in het midden van de stad. Dat doe ik op uitnodiging van de Buurtkrant Oude Westen, nadat zij mij als groots schrijftalent hadden ontdekt.

In november van het vorig jaar, verscheen mijn eerste epistel, onder de welluidende titel De Wijkse Belevenissen van een Wereldse Oude Westen Kater. Een toepasselijke  naam, inderdaad. Want ik ben wel een jongen met de WOW-factor, kan ik u wel zeggen. Inmiddels zijn we alweer aanbeland bij aflevering drie, in de Buurtkrant van deze maand: februari 2013!

Vol gepaste snorrende trots presenteer ik u dan ook het nieuwe verslag van mijn pootje, de nieuwe fratsen en strapatsen ofwel verse Belevenissen van deze Kater in Het Rotterdamse Oude Westen.

Voor Katten en Mensen met slechte ogen, de PDF downloaden kan hier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten